|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Polynom
|
Napsal: pon 13.03.2006 13:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 24.11.2004 Příspěvky: 1340 Bydliště: Praha6-Nebušice
|
jo to pobježí.... zkus to ..
|
|
Nahoru |
|
|
j3nda
|
Napsal: pon 13.03.2006 13:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.2.2006 Příspěvky: 1609 Bydliště: Praha
|
18A regulator davaji i k python100, ale k python 200 uz davaji silnejsi, nejsem si jisty jestli ti bude stacit ve spickach na 150W motor, pry je to 12A regulator s pridanym chladicem. Navic je vyladeny pro python, ale nevim v cem ta uprava spociva.
|
|
Nahoru |
|
|
cemech
|
Napsal: pon 13.03.2006 17:32 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 6.1.2005 Příspěvky: 128 Bydliště: Praha
|
j3nda píše: 18A regulator davaji i k python100, ale k python 200 uz davaji silnejsi, nejsem si jisty jestli ti bude stacit ve spickach na 150W motor, pry je to 12A regulator s pridanym chladicem. Navic je vyladeny pro python, ale nevim v cem ta uprava spociva.
Nebaví mne pořád takovým jako ty vysvětlovat že ten regulátor je 18A
Jak to mám napsat aby to pochopili všichni
Jarda
|
|
Nahoru |
|
|
Kovboj
|
Napsal: pon 13.03.2006 18:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 18.7.2004 Příspěvky: 3424 Bydliště: kousek od Hradec Králové
|
cemech píše: Nebaví mne pořád takovým jako ty vysvětlovat že ten regulátor je 18A Jak to mám napsat aby to pochopili všichni Jarda
Treba ja to nezpochybnuju a osobne jsem s motorem i regulatorem maximalne spokojeny! Ted jsem si koupil triclanek (LiteStorm) a uvidim jestli mi bude ten vykon s dvouclankovym P80 pro Sharka 800 dostacovat.
Nebo je nejaky problem s napojenim tohoto motoru a regulatoru na triclanek? Na webu to normalne uvadite, takze doufam ze je to ok...
|
|
Nahoru |
|
|
j3nda
|
Napsal: pon 13.03.2006 19:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.2.2006 Příspěvky: 1609 Bydliště: Praha
|
cemech píše: j3nda píše: 18A regulator davaji i k python100, ale k python 200 uz davaji silnejsi, nejsem si jisty jestli ti bude stacit ve spickach na 150W motor, pry je to 12A regulator s pridanym chladicem. Navic je vyladeny pro python, ale nevim v cem ta uprava spociva. Nebaví mne pořád takovým jako ty vysvětlovat že ten regulátor je 18A Jak to mám napsat aby to pochopili všichni Jarda No tak promin, sam mam python 100 s regulatorem a jsem spokojen (az na to, ze nema brzdu), ale nemuzu za to co jsem slysel. Mozna bys zde mohl uvest na pravou miru v cem spociva ono vyladeni pro python.
|
|
Nahoru |
|
|
Va-models
|
Napsal: pon 13.03.2006 20:46 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 6.12.2005 Příspěvky: 27
|
Osobně si myslím, že regulátory v setech od p. Čecha jsou v pohodě. Jeti model neudělal špatný regulátor a tak i těch 18A je s rezervou a není třeba se bát ani proudových rázů, regulátor si s tím poradí zpomalením rozběhu. Nastavování regulátoru je samostatnou kapitolou a Jeti již upouští i od jednoduché prog. karty a vybavil novou řadu regulátorů jednoduchou klenovací propojkou//jumper// a ostatek si regulátor nastaví sám. Za sebe si myslím, že je to správná cesta. jednoduchý výčet funkce je zde a je použit z firemní dokumentace JETI.
Univerzální regulátory optimalizované pro všechny typy bezkomutátorových motorů. Umožňují použití všech typů akumulátorů bez nebezpečí jejich poškození.
- vhodné pro použití se všemi typy akumulátorů (NiCd, NiMh, Li-polymer, Li-Ion)
- jemná brzda pracující s vysokou frekvencí, s nelineárním průběhem a omezením maximálního brzdného účinku
- nastavení regulátorů se provádí zasunutím zkratovací propojky (jumperu) do pozice Mód 1 až Mód 4.
Mód 1: NiXX – Br. OFF – vypnutá brzda, pohonný akumulátor typu NiCd nebo NiMh, vypínaní postupným
ubíráním výkonu, min. napětí 5 V nebo 0,7 V / článek.
Mód 2: NiXX – Br. ON – zapnutá brzda, pohonný akumulátor typu NiCd nebo NiMh, vypínaní skokově, min. napětí
5 V nebo 0,7 V / článek.
Mód 3: LiXX – Br. OFF – vypnutá brzda, pohonný akumulátor typu Li-Pol nebo Li-Ion, vypínání postupným
ubíráním výkonu, vypínací napětí pro 2-článek je 6 V, pro 3-článek 9 V.
Mód 4: LiXX – Br. ON – zapnutá brzda, pohonný akumulátor typu Li-Pol nebo Li-Ion, vypínání postupným
ubíráním výkonu, vypínací napětí pro 2-článek je 6 V, pro 3-článek 9 V.
Další funkce:
BEC – tento obvod zajišťuje stabilizované napětí 5V pro přijímač a serva z pohonných akumulátorů.
PCO - systém odpojení (redukce výkonu) pohonného motoru. Zaručuje dostatečný zbytek kapacity akumulátorů pro bezpečné přistání a nevybití akumulátoru pod nastavenou mez.
Časování – regulátory jsou vybaveny systémem automatického předstihu, který nastaví optimální předstih pro motory s různým počtem pólů.
Tepelná ochrana – při nárůstu teploty regulátorů nad 100ºC dojde k odpojení pohonného motoru.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|