Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Extra 300S od Graupner
PříspěvekNapsal: úte 13.07.2004 12:37 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 12.7.2004
Příspěvky: 6
Dobrý den všem, jsem tu nový a jsem nový i co se týče RC motorových modelů, doteď jsem se amatérsky věnoval větroňům a občas si zalítal na půjčeném modelu se spal.motorem. Chtěl bych se zeptat na Vaše zkušenosti s modelem Extry 300 S od Graupnera, jak se chová, není-li moc záludný na pilotáž, prostě jakékoliv zkušenosti a rady. Moc děkuju, Honza


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 13.07.2004 15:00 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21.10.2003
Příspěvky: 172
Bydliště: Vysoké Mýto
Nemám sice konkrétní zkušenost se jmenovaným modelem, počítej však s tím, že se bude chovat jako správný akrobat - kam to pošleš tam ho najdeš. Tedy jinými slovy - bude nutno jej stále řídit. Takže žádná nuda s rukama v kapsách…
Pokud však ale máš již s řízením RC modelů zkušenosti, mělo by se to dát zvládnout.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 14.07.2004 12:48 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 12.7.2004
Příspěvky: 6
Mitchell píše:
Nemám sice konkrétní zkušenost se jmenovaným modelem, počítej však s tím, že se bude chovat jako správný akrobat - kam to pošleš tam ho najdeš. Tedy jinými slovy - bude nutno jej stále řídit. Takže žádná nuda s rukama v kapsách…
Pokud však ale máš již s řízením RC modelů zkušenosti, mělo by se to dát zvládnout.