Startování DLE 60T

Spalovací motory, výfuky, vrtule, palivové soustavy, kouření­...

Startování DLE 60T

Odeslatod NothingInteresting v 2/9/2018, 18:17

Zdravím, mám problém s DLE 60T. Po zaboření do země v něm bylo vyměněno všechno kromě válců, klikové skříně, karburátoru a unašeče vrtule. Při snaze ho nastartovat jsme ale zjistili, že motor škytne na prvních pár protočení se sytičem, ale po vypnutí sytiče motor jen párkrát škytne a nechce nastartovat. Když znovu zapneme sytič, motor škytne na první protočení, ale pak se to zase opakuje. Karburátor je v základním nastavení, jen je otočený o 180 stupňů kvůli zabudování do letadla. Z karburátoru po sytiči pořád kape benzín, ale svíčky se nám zdají relativně suché. Zkoušeli jsme to dva dny po sobě a nikdy nenastartoval, vždy jen škytl a dost často se stává, že se vrtule zastaví v úvrati, až za snímačem. Nenapadá někoho, co by to mohlo být? Může to být skutečně tím otočením karburátoru? Karburátor jsme sundali, ale žádné kanálky, které by byly kvůli otočení ucpané, jsme neviděli. Díky za pomoc :-(
Krill Extra 330LX 37%, 3W 170XiB2
PilotRC Extra 330SC 31%, DLE60T
Uživatelský avatar
NothingInteresting
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 62
Registrován: 23/8/2014, 20:01
Jméno: Michal
Příjmení: Hubáček
Letiště: LMK Hodonín
Hangár: Krill Extra 330LX 3m
PilotRC Extra 330SC 2,3m

Re: Startování DLE 60T

Odeslatod CELERON v 9/10/2018, 22:21

A jak je otočenej o 180 st?
Pokud podle osy sání v karbecu a nemá hadičku na přenos tlaku z karteru do pumpičky benzínu, tak musí mít plastový podložky mezi motorem a karbecem poskládaný tak, aby byl tlakovací kanál mezi motorem a karbecem průchozí. Já jsem otáčel karbec podle osy o 90 st a ty pertinaxový podložky jsem musel kvůli šroubům a kanálku pro tlak udělat úplně nový a jiný. Fungovalo to.
Doufám, že tím otočením nemyslíš otočení karbecu že plynová klapka je jako první a sytičová jako druhá, to opravdu fungovat nemůže. Už jsem se s tímhle setkal, že to borec namontoval opačně. :-)
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 564
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-L DLE40
Spacewalker 2.2m DLE2

Re: Startování DLE 60T

Odeslatod NothingInteresting v 12/11/2018, 15:54

Ano, myslel jsem samozřejmě, že karburátor je otočený o 180°tak, aby fungoval - Ale už je to opravené, podle všeho byly ucpané kanálky v karburátoru, motor už funguje. :-D
Krill Extra 330LX 37%, 3W 170XiB2
PilotRC Extra 330SC 31%, DLE60T
Uživatelský avatar
NothingInteresting
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 62
Registrován: 23/8/2014, 20:01
Jméno: Michal
Příjmení: Hubáček
Letiště: LMK Hodonín
Hangár: Krill Extra 330LX 3m
PilotRC Extra 330SC 2,3m


Zpět na Spalovací motory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 1 návštěvník