XYZ 26 a co s ním ?

Chcete začí­t s akrobacií­, nebo máte první­ho obří­ka? Ptejte se tady.

Re: XYZ 26 a co s ním ?

Odeslatod zakopal v 4/4/2010, 14:13

ahoj já jsem jen tak pátral a narazil jsem na katanu co dováží Lindiger tady se mužeš podívat jak vypadá má v tom 26ccm tak by to mohlo chodit i tobě :wink: http://www.rcalbum.com/index.php?action ... e=&id=2487

pak přímo na stránkách Lindingera : http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=62120
Uživatelský avatar
zakopal
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 87
Registrován: 3/10/2008, 07:23
Jméno: Jakub
Příjmení: Zakopal
Letiště: Neředín ,Velký týnec - Olomouc
Hangár: Katana S30e
Velox Revolution II 2,2 Yak 54 0,8
Extra MX PA Models

Re: XYZ 26 a co s ním ?

Odeslatod furtvluftě v 4/4/2010, 14:21

Díky,to vypadá dobře,vzhledem k velikosti křídel by bylo dobrý i to plošný zatížení,ještě to spočítám.
furtvluftě
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 99
Registrován: 7/10/2009, 21:36
Jméno: Vilém
Příjmení: Reichmacher
Letiště: Karlovy Vary
Hangár: Velox 2,2 DL50

Re: XYZ 26 a co s ním ?

Odeslatod Zdeněk Šubrt v 4/4/2010, 16:51

Měl jsem ZG 20 ve Funtaně X100 Hangar 9, váha 4250g vrtule APC 17x4, z visu stoupal ale nebyla to žádná raketa, nyní mám ZG 20 ve Funataně 125, váha 4400 vrtule APC 17x4, čeká na zálet. Motor točí s touto vrtulí na zemi 9100 ot. Velmi ekonomický provoz na 8 min letu spotřeba cca 100 až 120 ml benzínu. Jak tu již bylo řečeno na 3D to chce nejméně 2m a 50ccm. :-)
Uživatelský avatar
Zdeněk Šubrt
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 566
Registrován: 29/10/2007, 11:20
Bydliště: Teplice
Jméno: Zdeněk
Příjmení: Šubrt
Letiště: LK TEPLICE
Hangár: VELOX 2,2
YAK 54 QQ 2,2
FUNTANA 125
Diablotin ZG 20

Re: XYZ 26 a co s ním ?

Odeslatod fatman v 4/4/2010, 19:06

Zdeněk Šubrt napsal:Měl jsem ZG 20 ve Funtaně X100 Hangar 9, váha 4250g vrtule APC 17x4, z visu stoupal ale nebyla to žádná raketa, nyní mám ZG 20 ve Funataně 125, váha 4400 vrtule APC 17x4, čeká na zálet. Motor točí s touto vrtulí na zemi 9100 ot. Velmi ekonomický provoz na 8 min letu spotřeba cca 100 až 120 ml benzínu. Jak tu již bylo řečeno na 3D to chce nejméně 2m a 50ccm. :-)

Nevím, ale myslím si, že je ten motor zbytečně přetáčen, 9100 na zemi je daleko za optimálním krouťákem, ve vzduchu se určitě odlehčí o takových 10% a bude se přetáčet. Podle je optimální kolem 7500 na zemi, ve vzduchu pak předpoklad kolem 8300. Sneslo by to asi vrtuli 18, nebo větší stoupání , asi 17 x 6-8. Ale jak říkám, je to jen můj osobní názor.
Čmelák lítá, aniž by věděl , že teoreticky letět vůbec nemůže.
Uživatelský avatar
fatman
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 298
Registrován: 17/6/2007, 07:42
Bydliště: Havířov-city
Jméno: Zdeněk
Příjmení: Špatenka
Letiště: Hohennegger

Re: XYZ 26 a co s ním ?

Odeslatod Zdeněk Šubrt v 4/4/2010, 19:32

Model není konstruován na rychlost, proto ta vrtule 17x4, motor je dimezován do 12 000 ot/min. :-)
Oprava motor točí 8100 ot/min, byl to překlep. pray
Uživatelský avatar
Zdeněk Šubrt
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 566
Registrován: 29/10/2007, 11:20
Bydliště: Teplice
Jméno: Zdeněk
Příjmení: Šubrt
Letiště: LK TEPLICE
Hangár: VELOX 2,2
YAK 54 QQ 2,2
FUNTANA 125
Diablotin ZG 20

Předchozí

Zpět na Začátečník

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 4 návštevníků

cron